flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформаційно-аналітична довідка щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області за 2012 рік

Інформаційно-аналітична довідка щодо результатів роботи територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області за  2012 рік
Протягом звітного періоду територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області проводило свою роботу відповідно до планів роботи на перше та друге півріччя 2012 року. 
 
Стан фінансового забезпечення
 
Кошторисом на 2012 рік для фінансування заходів організаційного забезпечення місцевих судів за бюджетною програмою 501040 «Здійснення правосуддя місцевими судами» затверджено суму 42952,6 тис. грн. за загальним фондом державного бюджету та 19841,6 тис. грн. за спеціальним фондом.
Обсяг отриманих коштів із Державного бюджету по КПК 0501040 “Здійснення правосуддя місцевими судами” за 2012 рік за загальним фондом державного бюджету склав 42952,6 тис.грн., що становить 100 % від затвердженої планом асигнувань суми на відповідний період. Касові видатки склали 42952,6 тис грн., з них:
- заробітна плата працівників бюджетних установ              - 31291300грн.,
- нарахування на заробітну плату                                           - 11358900грн.,
- оплата теплопостачання                                                        - 93200 грн.,
- оплата водопостачання та водовідведення                            - 11600грн.,
- оплата електроенергії                                                         - 116400 грн.,
- оплата природного газу                                                         - 69700 грн.,
- оплата інших комунальних послуг                                        - 11 500 грн.
Обсяг отриманих коштів із Державного бюджету по КПК 0501040 “Здійснення правосуддя місцевими судами” за 2012 рік за спеціальним фондом державного бюджету склав 14567,8 тис.грн., що становить 73,4% від затвердженої планом асигнувань суми на відповідний період.
Касові видатки за спеціальним фондом державного бюджету склали 13555,3 тис. грн. та були спрямовані на:
- заробітну плату                                                           -  4 714 000 грн.,
- нарахування на заробітну плату                                 - 1 521 000 грн.,
придбання предметів і матеріалів                                - 2 991 919 грн.,
- оплату послуг                                                             - 1 709 517 грн.,
- інші видатки                                                              - 1 040 59грн.,
- видатки на відрядження                                            - 235 600 грн.,
- теплопостачання                                                       - 1 207 600 грн.,
- водопостачання                                                                  - 32 400 грн.,
- електроенергія                                                            -  367 300 грн.,
- природний газ                                                           - 553 500грн.,
- інші комунальні послуги                                           - 11 444 грн.,
- придбання предметів довгострокового
використання                                                              - 19 797 грн.,
- будівництво                                                               - 87 152 грн.
Залишок невикористаних коштів на кінець року за загальним рахунком державного бюджету відсутній.
За спеціальним рахунком державного бюджету залишок невикористаних та списаних до бюджету коштів становить 1 012 511,19  грн., або 6,95 % від суми профінансованих коштів. З них за КЕКВ 1131 (предмети, матеріали обладнання) в сумі 572 780,62грн., за КЕКВ 1134 (оплата послуг) - в сумі 331 182,29 грн., за КЕКВ 1140 (видатки на відрядження) - в сумі 7000 грн., за КЕКВ 1165 (оплата інших комунальних послуг) – 56,28 грн., за КЕКВ 2110 (придбання обладнання і предметів довгострокового користування) – 100503,31 грн., за КЕКВ 2123 (Капітальне будівництво (придбання))- 48 грн.
Внаслідок не проведення платежів органами Казначейської служби України на кінець року за спеціальним фондом виникла кредиторська заборгованість в сумі 821 835,94 грн., а саме: за КЕКВ 1131 (предмети, матеріали обладнання) - 562132,07 грн., КЕКВ 1134 (оплата послуг) – 159263,18 грн, КЕКВ 1135 (інші виплати) - 940,69 грн., КЕКВ 2110 (придбання обладнання і предметів довгострокового користування) - 99 500,00 грн.
 
Матеріально-технічне та інформаційне забезпечення
 
Територіальне управління працювало над вирішенням комплексу питань щодо забезпечення належних умов роботи судів області.
Згідно річного плану закупівель на підставі Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 01.06.2010 року № 2289-VI в минулому  році територіальним управлінням проведено 5 конкурсних торгів по закупівлі:  продукції друкованої іншої (марки поштові, конверти марковані); природного газу; послуг з постачання електроенергії; послуг з передавання даних і повідомлень (послуги зв’язку) та послуг з постачання водяної пари і гарячої води. Всього на суму 4 853 579 гривень.
Протягом звітного періоду було придбано:знаки поштової оплати на суму 1 900 000 грн., папір на суму 299 929 грн., судові нагрудні знаки на суму 14 910 грн., мантії суддям на суму 42300 грн., печатки на суму 1 426 грн., канцтовари на суму 320 258 грн., вогнегасники для Хмельницького міськрайонного суду на суму 5 160 грн.,  диски для запису судового процесу на суму 99 975 грн., судові повістки, журнали, щоденники  та інша друкована продукція на суму 284929 грн., госптовари на суму 26815 грн.
Розподіл зазначених матеріальних цінностей для потреб місцевих судів здійснювався відповідно до кошторисів місцевих судів області, передбачених Законом України «Про державний бюджет України на 2012 рік».
Проведено обслуговування та поточний ремонт оргтехніки на суму 236 984 грн., сплачено за послуги із забезпечення функціонування автоматичної системи документообігу 202 816 грн. За послуги зв’язку та поштові послуги сплачено 278 476 грн. Придбано 100 принтерів на суму 99 898 грн.
На комунальні послуги місцевих судів витрачено 2 474 624 грн., на охорону приміщень та обслуговування охоронної сигналізації судів – 86 253 грн.
Придбано решітки віконні на суму 16 292 грн., встановлено вікна в Шепетівському міськрайонному та Деражнянському районному судах на суму 28 654 грн.
Здійснено закупівлю бензину на суму 101 292 грн. На придбання автозапчастин та ремонт службових автомобілів витрачено 17 972 грн.
Придбано матеріалів та проведено ремонт підвального приміщення Хмельницького міськрайонного суду для облаштування архіву на суму          147 490 грн.
Проведено ремонт фасаду адмінбудинку Теофіпольського районного суду на суму 9 899 грн., поточний ремонт електромережі Волочиського районного суду на суму 9 009 грн., поточний ремонт залу судових засідань Волочиського районного суду на суму 90 517 грн., проведено улаштування санвузла з поточним ремонтом водовідведення у Віньковецькому районному суді на суму 32 348 грн., поточний ремонт фасаду адмінбудинку Летичівського районного суду на суму 20 533 грн., ремонт залів судових засідань та фасаду Старокостянтинівського районного суду на суму 79 798 грн., облаштування прибудинкової території Ізяславського районного суду на суму 26 846 грн., ремонт системи водовідведення Віньковецького районного суду на суму 9 674 грн., ремонт архівного приміщення та каналізації Полонського районного суду на суму 49 992 грн., ремонт системи електропостачання Хмельницького міськрайонного суду на суму 47 501 грн., обладнано кімнати для підсудних в Хмельницькому міськрайонному суді на суму 47 062 грн., проведено поточний ремонт коридорів Шепетівського міськрайонного суду на суму 29 780 грн., поточний ремонт теплогенератора Городоцького районного суду на суму 10 662 грн.
Встановлено систему відеонагляду в Хмельницькому міськрайонному суді на суму 19 310 грн.
Проведено оплату робіт по виготовленню технічної документації для приміщень місцевих судів області на суму 25 672 грн. Здійснено оплату проектно-кошторисної документації на завершення будівництва Кам’янець-Подільського міськрайонного суду на суму 87 152 грн. та на здійснення реконструкції Чемеровецького районного суду на суму 14 474 грн.
Встановлено тривожні кнопки в Хмельницькому міськрайонному суді на суму 13 792 грн. та облаштовано архівне приміщення стелажами на суму 105 951 грн. Також тривожні кнопки встановлено в Чемеровецькому та Красилівському районних судах відповідно на сумі 9 319 грн. та 2 309 грн.
Здійснено передплату періодичних видань для місцевих судів області на 2013 рік на суму 91 570 грн.
Територіальним управлінням забезпечено своєчасне нарахування та виплату заробітної плати суддям і працівникам апарату судів. За 2012 рік  виплачено заробітної плати суддям та працівникам апаратів судів на суму 36 005 300 грн. (в середньому заробітна плата судді в місяць складала 11 840 грн., заробітна плата працівника апарату суду складала 2 770 грн.).
Для обслуговування кошторисів видатків, шляхом перерахування коштів установам та організаціям, було підготовлено та проведено 3570 платіжних доручень.  На звернення суддів та працівників апаратів місцевих судів протягом поточного року підготовлено близько 400 довідок про нараховану заробітну плату та щомісячне грошове утримання суддів.
За результатами ведення звітно-облікової документації територіальним управлінням розраховано 152 форми періодичної місячної фінансової звітності та 90 форм квартальної бюджетної і фінансової звітності. У встановлені законодавством строки до органів ДПА та державної статистики передано 352 форми звітності та державних статистичних спостережень. Сформовано та передано до державних страхових та цільових фондів 16 звітів, у тому числі відомостей з персоніфікації на 7,9 тис. осіб.
Територіальним управлінням приймались міри для розв’язання проблеми інформатизації судів.
На теперішній час 20 місцевих судів із 21 обладнані мережею, що відповідає стандартам ANSI/EAI/TIA 568 B Cat.5e, ще в 1 суді локальна мережа створена за зазначеними стандартами, але без підтвердження її сертифікації.
Кількість користувачів мережі Інтернет у судах відповідає наявній комп’ютерній техніці.
В місцевих судах перебуває 140 технічних засобів фіксування судового процесу, із них 43 «Оберіги», 27 «Камертонів», 58 «Тритонів». Цифрові магнітофони «Тритон», кількість яких складає 41,4 % від наявних технічних засобів фіксування, на даний час є морально застарілою технікою і потребують заміни на більш сучасні засоби.
Силами територіального управління постійно здійснюється технічна підтримка та обслуговування наявної комп’ютерної і офісної техніки, супровід та оновлення програмних продуктів у судах.
Потреба місцевих судів в забезпеченні персональними комп’ютерами станом на 01.01.2013 року становить 293 одиниці. На балансі перебуває 357 комп’ютерів, або 54,9 % від загальної кількості комп’ютерів, необхідних для забезпечення належного рівня роботи судів. Морально застарілі та потребують заміни 16 комп’ютерів, або 4,5 % від кількості комп’ютерної техніки, що експлуатується.
На балансі місцевих судів перебуває 16 серверів, що складає 51,6 % від загальної кількості серверного обладнання, необхідного для повного забезпечення суду. Наявне серверне обладнання в судах в зв’язку із експлуатацією програмного забезпечення, за допомогою якого здійснює функціонування автоматизована система документообігу суду, не витримує навантаження, і тому існує необхідність у його модернізації чи придбанні потужнішого серверного обладнання. Потребують модернізації 12 серверів, або 75 % від загальної кількості серверного обладнання, що експлуатується в судах області, морально застарілий 1 сервер, або 6,3 %.
Враховуючи моральний та фізичний знос раніше придбаної техніки та недостатність фінансування, потреба судів в комп’ютерній техніці постійно зростає.
Проводилася робота по направленню рішень судів до Єдиного державного реєстру судових рішень.Протягом 2012 року судами було надіслано 88 відсотків судових рішень від загальної кількості розглянутих справ.
Проведена робота по підготовці приміщень судів до опалювального сезону 2012-2013 років. Територіальним управлінням укладені договори на технічне обслуговування котелень місцевих судів області, здійснено обстеження димарів та систем опалення. Проведено поточний ремонт систем опалення Старосинявського районного суду на суму 69875 грн.  На даний час із 25 приміщень місцевих судів, 10 приміщень обладнані індивідуальними системами газового опалення, 1 будівля суду обладнана системою електричного опалення. Централізовано отримують теплопостачання 14 приміщень місцевих судів.
 
Забезпечення судів приміщеннями
 
Одним з основних напрямків діяльності територіального управління  є забезпечення судів належними приміщеннями, які б відповідали вимогам щодо відправлення правосуддя.
До мережі судів Хмельницької області входить 21 місцевий суд. Суди розташовані у 25 приміщеннях. У двох приміщеннях розташовані Волочиський районний та Кам'янець-Подільський міськрайонний суди, Хмельницький міськрайонний суд займає 3 приміщення.
Загальна площа 25 приміщень судів, які використовуються для здійснення судочинства, складає 15650,02 кв.м. В зв’язку із виготовленням нової технічної документації, загальна площа приміщень збільшилася на 72,9 кв.м. в порівнянні з аналогічним звітним періодом минулого року.
На одного суддю області припадає 120,38 кв.м. площі приміщень судів, що складає 77,66 % від площі, передбаченої “Переліком вимог, що пред'являються до приміщень районних (міських) судів”, погодженого Головою Ради суддів України 27 червня 2003 року та затвердженого Головою Державної судової адміністрації України 18 травня 2003 року.
Станом на 01.01.2013 року відповідають вимогам зазначеного Переліку приміщення Летичівського та Старосинявського районних судів,  що становить 8 % від усіх судів області.
Із інших 23 приміщень судів нормальний технічний стан мають 3 приміщення,  задовільний - 19, незадовільний стан – 1 приміщення.
Фактично всі суди, приміщення яких не відповідають Переліку, для належного здійснення судочинства мають недостатню площу та потребують обладнання відповідною кількістю залів судових засідань, нарадчих кімнат, приміщеннями для конвою та камерами для підсудних, проведення реконструкції, ремонтних робіт тощо.
На теперішній час шляхом вирішення питання щодо поліпшення умов функціонування судів є проведення реконструкції з добудовою  в 11 примішеннях місцевих судів (Віньковецького, Городоцького, Деражнянського, Дунаєвецького, Ізяславського, Красилівського, Новоушицького, Полонського, Старокостянтинівського, Ярмолинецького районних та Шепетівського міськрайонного) на загальну суму 36610,4 тис.грн.
Білогірський та Теофіпольський районні суди можуть бути забезпечені належними приміщеннями при вирішенні питання щодо виділення додаткових площ в будівлях, частину яких вони займають.
Потребують проведення реконструкції приміщення банку “Україна”, якінадані для потреб Славутського міськрайонного та Чемеровецького районного судів на суму близько 5111,2 тис.грн.
Лише за умови надання або побудови нового приміщення можливо забезпечити приміщенням, що відповідає вимогам відправлення правосуддя, Нетішинський міський суд.
На виконання доручення Президента України від 13 жовтня 2011 року за підсумками робочої поїздки до Хмельницької області щодо вжиття заходів для забезпечення завершення у 2012 році будівництва Кам'янець-Подільського міськрайонного суду, проведено виготовлення уточненої проектно-кошторисної документації на будівництво приміщення Кам'янець-Подільського міськрайонного суду по вул. Д.Галицького, 7 в м.Кам'янець-Подільському. Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартість завершення будівництва суду та введення його в експлуатацію становить 13 023,218 тис. грн.
Реалізується приміщення Старосинявського районного суду, яке належить до сфери управління ДСА України та не використовується за призначенням. Наказом Фонду державного майна України від 01.09.2011 №1298 це приміщення включено до переліку об’єктів державної власності групи А, що підлягають приватизації шляхом продажу на аукціоні.
З метою розташування архіву Кам'янець-Подільського міськрайонного суду в минулому році укладений договір оренди приміщення площею  93,2 кв.м. по вул. Шевченка, 26 у м. Кам'янець-Подільському.
Проведена технічна інвентаризація захисних споруд цивільної оборони (цивільного захисту), які розташовані в будівлях Волочиського та Новоушицького районних судів та перебувають на балансі територіального управління.
Продовжується робота із виготовлення технічної документації із землеустрою щодо надання земельних ділянок в постійне користування судам.Протягом минулого рокувиготовлено зазначені документи для Ізяславського, Летичівського, Старосинявського районних судів.
В грудні минулого року територіальним управлінням проведено моніторинг стану доступності до приміщень судів осіб з обмеженими фізичними можливостями, громадян похилого віку, інших маломобільних груп населення. Слід зазначити, що із 25 приміщень судів жоден не має повної доступності для інвалідів, з них 23 приміщення судів мають лише часткову доступність (пандуси, кнопка виклику) для маломобільних (з фізичними вадами) груп населення, у тому числі інвалідів усіх категорій.Облаштувати приміщення судів під потреби цих груп населення можливо лише шляхом проведення реконструкцій та капремонтів будівель.  
 
Забезпечення безпеки суддів та охорони приміщень судів
 
Територіальним управлінням постійно вживаються заходи щодо забезпечення безпеки суддів, працівників судів та охорони приміщень судів.
В чотирнадцяти місцевих судах шістнадцять приміщень обладнані сигналізацією та охороняються відділом Державної служби охорони при УМВС відповідно до укладених договорів на централізовану охорону. Сигналізація, якою обладнано вхідні двері, канцелярію і архів Білогірського районного суду, обслуговується відділом Державної служби охорони та підключена на пульт райвідділу міліції. Приміщення архівів і канцелярій шести судів обладнані автономною охоронно - пожежною сигналізацією.
В приміщеннях Хмельницького міськрайонного суду (вул. Театральна, 54) встановлено пожежну сигналізацію і системи оповіщення.
 Працівниками спеціального окремого батальйону судової міліції “Грифон" УМВС України в Хмельницькій області цілодобово охороняється чотирнадцять приміщень дванадцяти судів. Приміщення трьох судів охороняються працівниками судової міліції вдень. Протягом звітного періоду  працівниками СОБСМ «Грифон» змінено режим охорони Летичівського та Старокостянтинівського районних судів з денного (на час роботи суду) на цілодобовий. Також взято під охорону - на час роботи суду, друге приміщення Волочиського районного суду.
Пункти пропуску судів, чергування на яких забезпечується працівниками спеціального окремого батальйону судової міліції “Грифон”, обладнано окремими місцями для несення служби, а також службовими телефонами для оперативного зв’язку з черговим по територіальному відділу міліції та іншими посадовими особами.
На сьогоднішній день у двадцяти приміщеннях судів встановлено 63 "тривожні кнопки". В квітні 2012 року встановлено тривожні кнопки в приміщенні Чемеровецького районного суду, в червні 2012 року - в приміщенні Красилівського районного суду. Розглядається питання щодо встановлення тривожної сигналізації в приміщеннях місцевих судів, де вона відсутня.
Стаціонарними металевими загородженнями, які відокремлюють підсудних від складу суду і присутніх громадян, обладнано всі зали судових засідань, в яких розглядаються кримінальні справи. У залах для слухання кримінальних справ місця для тримання підсудних обладнані лавами, які скріплені з підлогою. На всіх вікнах залів встановлено грати.
В звітному періоді загратовано 7 віконних отворів в приміщенні Хмельницького міськрайонного по вул.Кам’янецька, 117.
Камерами для підсудних та приміщеннями для конвою облаштовано будівлі Віньковецького, Волочиського, Городоцького, Красилівського, Летичівського, Новоушицького, Старосинявського, Ярмолинецького  районних та Хмельницького міськрайонного (вул.Театральна,54) судів.
Територіальним управлінням спільно з командуванням військової частини 3053 внутрішніх військ МВС України, управлінням громадської безпеки УМВС України Хмельницької області 05.03.2012 року проведено нараду з приводу прийняття на обслуговування  військовою частиною приміщення Хмельницького міськрайонного суду по вулиці Театральній, 54. Під час наради визначено склад міжвідомчої комісії для приймання приміщення суду на обслуговування та перелік робіт по дообладнанню місць несення служби судовими вартами.
Відповідно до акту від 27.03.2012 року міжвідомчою комісією проведено приймання приміщення Хмельницького міськрайонного суду для обслуговування військовою частиною 3053 внутрішніх військ МВС України, з урахуванням виконання територіальним управлінням заходів інженерно-технічного забезпечення.В минулому році профінансовановиконання робіт по встановленню кнопок тривожної сигналізації в залах судових засідань, біля місць розміщення суддів, з виведенням їх на вартове приміщення, встановлено кнопки тривожної сигналізації на маршрутах конвоювання з виведенням їх на вартове приміщення. Стаціонарні металеві загородження, а також камери тимчасового тримання обладнано сповіщувачами відкриття дверей. Зали судових засідань обладнано засобами зв’язку з вартовим приміщенням та місцем несення служби наряду судової міліції «Грифон». Вартове приміщення обладнано міським телефоном. Виконані роботи щодо розділення камери тимчасового тримання підсудних на декілька для забезпечення роздільного тримання підсудних. Двері у вказаних камерах обладнано замками камерного типу. Облаштовано окремі туалети для підсудних та для конвойних нарядів. В камерах тимчасового тримання підсудних облаштовано вентиляцію. Встановлено системи відеонагляду з виводом на монітор у вартове приміщення.
Для виконання функцій щодо державного захисту суддів, працівників суду та забезпечення безпеки учасників судового процесу, своєчасного виявлення зброї, колючих, ріжучих та інших металевих предметів, у приміщеннях Славутського, Шепетівського, Кам'янець-Подільського та трьох приміщеннях Хмельницького міськрайонного суду, приміщеннях Ізяславського, Городоцького, Дунаєвецького, Старокостянтинівського та Летичівського районних судів встановлено стаціонарні металодетектори. В двох міськрайонних та десяти районних судах використовуються портативні металошукачі марки МО-1.
У двох приміщеннях Хмельницького міськрайонного суду встановлено уніфіковані системи контролю доступу.
Двадцять чотири приміщення місцевих судів області забезпечено камерами схову речей громадян.
 
Забезпечення претензійно-позовної та договірної роботи
 
Територіальним управлінням постійно вживаються заходи щодо належного забезпечення претензійно-позовної та договірної роботи.
Протягом 2012 року забезпечено представництво інтересів органів Державної судової адміністрації України в 216 справах, що перебували на розгляді. Розглянуто 43 адміністративних та 3 цивільних справи за позовами 46 позивачів.
Позовні вимоги в основному стосувалися стягнення заборгованості по заробітній платі, компенсації за роботу в умовах режимних обмежень, компенсації вартості невиданого службового обмундирування, тощо. Загальна сума заявлених позовних вимог в цьому періоді становила 2 874 451,24 тис.грн. Із заявлених вимог, судом першої інстанції задоволено позовів на суму 17 402,25 тис. грн. Залишені без задоволення позовні вимоги про перерахунок заробітної плати та стягнення компенсації за невидане службове обмундирування на суму 2 851 543,42 тис.грн.
До 23 апеляційних скарг в справах про перерахунок заробітної плати та щомісячного грошового утримання (пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 03.09.2005 року № 865 «Про оплату праці та щомісячне грошове утримання суддів») 29 березня поточного року надіслано пояснення.
П’ять апеляційних скарг Державної судової адміністрації України по справах щодо перерахунку заробітної плати за новими посадовими окладами, по яких надавались пояснення – задоволені, а в позові позивачам відмовлено повністю.
             В зв’язку із браком коштів для сплати судового збору та за погодженням із керівництвом Головного управління Державної казначейської служби України у Хмельницькій області територіальним управлінням підготовлено та від імені казначейської служби, яка звільнена від сплати судового збору, 30 березня поточного року до окружного адміністративного та апеляційного адміністративного судів подано 29 заяв про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами з клопотаннями про зупинення виконання рішень, що набрали законної сили.
             Тринадцять заяв про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами задоволено, постанови, що набрали законної сили скасовано і в позові позивачам відмовлено повністю. Інші 16 заяв перебувають на розгляді.
             Крім цього всі рішення, прийняті судами першої інстанції на користь позивачів, оскаржені в апеляційному порядку. Судові рішення, які набрали законної сили, оскаржені до касаційної інстанції та подані клопотання про зупинення їх виконання.
           Укладено та переукладено на новий термін 247 договорів стосовно життєдіяльності місцевих судів області.
 
Щодо організації судової статистики, забезпечення достовірності та оперативності подання звітів про стан здійснення правосуддя
 
Працівниками територіального управління протягом звітного періоду надавалися роз’яснення та методичні рекомендації щодо складання статистичних звітів, ведення діловодства у судах, організації ведення архіву суду.
Відповідно до планів роботи територіального управління, в звітному періоді проведено вивчення стану організації діяльності Хмельницького міськрайонного суду, Городоцького, Чемеровецького та Ярмолинецького районних судів.
При вивчені стану організації діяльності суду особлива увага приділялась наступним питанням: організації роботи суду, організації діловодства, веденню обліково-статистичної роботи, роботі із зверненнями громадян, організації роботи з кадрами, матеріально-технічному забезпеченню.
На недоліки в організації діловодства, веденні обліково-статистичної роботи та архіву суду, працівникам судів було вказано безпосередньо під час перевірки і надано методичну допомогу. 
Наслідки вивчення стану організації діяльності в Хмельницькому міськрайонному суді розглянуто на спільному засіданні ради голів судів області та колегії територіального управління.
Про результати вивчення стану обліково-статистичної діяльності судів складено довідки, які направлено до міськрайонних судів до відома та усунення виявлених недоліків.
Актуальна увага приділялася достовірності складання первинних звітів судами.Протягом 2012 року прийнято і опрацьовано 322 первинних звіти про роботу місцевих судів області, з них 168 первинних звітів за 2011 рік. Вказані звіти зведено та подано до Державної судової адміністрації України, обласного управління статистики, а також надіслано до апеляційного суду Хмельницької області та Вінницького апеляційного адміністративного суду. Статистичні дані стосовно розгляду справ місцевими судами надавались органам прокуратури, іншим установам та організаціям на відповідні запити.
В зв’язку із переходом на промислове використання комп’ютерної програми «Д-3» взамін встановленої в загальних судах КП «ДЗС», 16 та 22 лютого поточного року територіальним управлінням спільно з працівниками служби підтримки ДП «ІСС» проведено перший етап навчання по впровадженню комп’ютерної програми «Д-3» спеціалістів з інформаційних технологій судів Хмельницької області.
21 червня 2012 року за участю фахівців Державної судової адміністрації України та департаменту розробки програмного забезпечення ДП «Інформаційні судові системи» проведено загальний відеосемінар з підготовки та формування звітів засобами КП «Д-3» для працівників місцевих загальних судів, що займаються судовою статистикою.
З метою підвищення ефективності роботи працівників, що займаються судовою статистикою 19 жовтня та 05 грудня 2012 року проведено загальний відеосемінар щодо ознайомлення з новим функціональними можливостями КП «Д-3» версії 5, 6 та з ведення обліку справ її засобами за участю фахівців Державної судової адміністрації України та департаменту розробки програмного забезпечення ДП «Інформаційні судові системи».
З березня поточного року в усіх місцевих судах встановлена та функціонує автоматизована система документообігу загальних судів (комп’ютерна програма «Д-3»).
Досі проблемним питанням залишається недосконалість автоматизованої системи документообігу, зокрема потребує доопрацювання автоматизація процесів проходження процесуальних документів та формування документів первинного обліку справ та матеріалів, забезпечення загального діловодства і документообігу, здійснення контролю виконання документів, відстеження порядку проходження справ та документів, розподіл судових справ та документів, формування звітності про стан здійснення правосуддя.
Крім того, для належного функціонування автоматизованої системи документообігу суди необхідно забезпечити комп’ютерною технікою, що відповідала б сучасним програмним вимогам. Вирішення цієї проблеми потребує додаткового фінансового забезпечення.
На виконання вимог ст. 581 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та п. 26 Перехідних положень Кримінального процесуального кодексу України в червні поточного року територіальним управлінням внесені подання до районних та міських (міст обласного значення) рад про необхідність формування та затвердження списків присяжних. Оскільки Хмельницькою і Нетішинською міськими радами та Полонською і Старокостянтинівською районними радами впродовж двох місяців з моменту отримання подання територіального управління зазначені списки не були затверджені, рішення про їх затвердження прийняте Хмельницькою обласною радою 20.12.2012 року.
На виконання Закону України «Про судоустрій і статус суддів» в частині забезпечення доступу судів загальної юрисдикції до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців у відповідності до Положення про порядок доступу судів загальної юрисдикції до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, затвердженого наказом Держкомпідприємництва від 14 лютого 2011 року № 17, постійно здійснювалися організаційні заходи стосовно підключення судів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.На даний час відсутній доступ місцевих судів області до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємцівв зв’язку з отриманням суддями та керівниками апаратів місцевих судів нових ключів електронного цифрового підпису від ТОВ «Український сертифікаційний центр», несумісних з програмним забезпеченням АРМ « ЄДР-ІНФО».
 
Робота із зверненнями громадян
 
Приділялася увага роботі із зверненнями громадян. В минулому році в територіальному управлінні на розгляді перебувало 26 звернень громадян, що на 51,8 % менше а порівнянні з 2011 роком. Із зазначеної кількості звернень: скарг – 13, заяв – 13. Заяви та скарги  надходили в основному з питань надання інформації, з приводу організації роботи суду та на дії суддів місцевих судів. Звернення розглянуті у строки, визначені Законом України "Про звернення громадян". На вказані звернення заведені окремі справи. Порушень чинного законодавства при розгляді звернень не допускалося.
                                
Стан кадрового забезпечення
 
Відповідно штатного розпису територіального управління штатна чисельність працівників становить 16 одиниць, які заповнені повністю.
Штатна чисельність працівників місцевих судів Хмельницької області становить 549 одиниць, із них: 469 - державних службовців, 33 - службовці, 47 - інших працівників.Фактична чисельність працівників судів станом на 01.01.2013 року складає 531 одиницю, з них 451 - державний службовець, 33 - службовці, 47 - інших працівників.
Штатна чисельність суддів місцевих загальних судів області на звітну дату становить 130 посад, фактично заповнено 129. Вакантна одна посада судді в Шепетівському міськрайонному суді області. Вакансія виникла в зв’язку із переведенням судді.
Територіальним управлінням затверджено зміни до штатних розписів місцевих загальних судів області станом на 01.01.2012 року, 01.04.2012 року, 01.07.2012 року, 01.10.2012 року та 01.12.2012 року в зв’язку із збільшенням розміру мінімальної заробітної плати.
В лютому-березні 2012 року проведена щорічна оцінка виконання керівниками апаратів місцевих судів та їх заступниками, покладених на них обов’язків і завдань за 2011 рік. Заповнені бланки щорічної оцінки 17 керівників апаратів місцевих судів та 15 заступників керівників апаратів місцевих судів подані до територіального управління та долучені до особових справ.
 У березні-квітні поточного року здійснені організаційні заходи щодо своєчасного заповнення декларацій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2011 рік   суддями, державними службовцями   місцевих судів та територіального  управління. Подані декларації керівників апарату, заступників керівника апарату місцевих судів та працівників територіального управління долучені до їх особових справ.
Протягом звітного періоду підвищили кваліфікацію 69 суддів та 83 працівники апаратів місцевих загальних судів області. Навчання проходили в Чернівецькому РВ НШСУ (144 особи) та в Національній школі суддів України (8 осіб). Крім того, 2 судді прийняли участь у навчанні з підвищення кваліфікації в ДНЗПО «Навчально-методичному центрі ДКФМУ» в м. Києві та м. Львові, 6 суддів прийняли участь у регіональній Конференції в м. Львові, 8 суддів прийняли участь у семінарі, який проводився Чернівецьким РВ НШСУ з Спільною програмою Європейського Союзу та Ради Європи та 9 суддів прийняли участь у семінарах в Чернівецькому РВ НШСУ.
З метою обговорення проекту стратегічного плану розвитку судової гілки влади України, що розроблений Робочою групою з питань інновацій ДСА України, 18.07.2012 року в м. Хмельницькому при сприянні Агентства США з міжнародного розвитку «Справедливе правосуддя» (USAID),  відбулося засідання фокус-групи з обговорення  проекту Стратегічного плану розвитку судової гілки влади України. У обговоренні взяли участь представники територіального управління, судді та працівники апаратів апеляційного, окружного адміністративного, господарського та місцевих судів області. 
В грудні 2012 року працівник територіального управління прийняв участь у семінарі, який проводився Державною судовою адміністрацією України з приводу засад формування звітності про розгляд судових справ за 2012 рік.
Крім того, працівник територіального управління прийняв участь в навчанні, яке проводилось Управлінням державної служби Головдержслужби України в Хмельницькій області щодо порядку проведення спеціальної перевірки відомостей, щодо осіб, які претендують на заняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави. Також, працівник прийняв участь у 2 навчаннях за програмами тематичних короткострокових семінарів «Актуальні питання модернізації державної служби в сучасних умовах», та «Актуальні питання організаційно-правового забезпечення та реалізації нового Закону України «Про державну службу», що проводилися Хмельницьким центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій.
 
Стан дотримання виконавської дисципліни
 
Територіальним управлінням вживаються заходи щодо недопущення порушення строків виконання наказів, рішень колегії та інших доручень Державної судової адміністрації України.
 Інформування про стан виконання наказів та доручень керівництва центрального апарату ДСА України та рішень територіального управління,  а також розгляду звернень громадян проводилося відповідно до  встановлених термінів.
Стан виконання контрольних документів та виконавської дисципліни, обговорення підсумків роботи територіального управління, розгляд помилок та недоліків розглядається на оперативних нарадах працівників територіального управління.
З метою  реалізації державної політики з подолання корупції, профілактики та попередження причин і умов, які сприяють її проявам, затверджено план заходів територіального управління щодо реалізації положень Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» на 2012 рік.
 
   
Начальник територіального управління
Державної судової адміністрації  України
в Хмельницькій області                                    І.Приступа