flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ЗВІТ про результати проведення переговорної процедури закупівлі № 1 від 25 березня 2015 року

Умови тендера

Відкрито: 30 березня 2015

 ЗВІТ

про результати проведення переговорної процедури закупівлі

№ 1  від  25 березня 2015 року

 

1.      Замовник:

1.1.   Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області

1.2.   Код за ЄДРПОУ: 26293548

1.3.   Місцезнаходження: Україна, м.Хмельницький, вул.Соборна, 75, 29000

1.4.   Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Самолюк Ольга Миколаївна, секретар комітету з конкурсних торгів, Україна, м. Хмельницький, вул. Соборна, 75, 29000, тел./факс(0382)658297, inbox@km.court.gov.ua

2.      Предмет закупівлі:

2.1.   Найменування: код Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 – 58.19.1 – послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (марки поштові, конверти марковані художні)

2.2.   Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг:

марка поштова номінальною вартістю 7,00 грн. – 15 000 од.;

марка поштова номінальною вартістю 5,00 грн. – 78 300 од.;

марка поштова номінальною вартістю 4,80 грн. – 20 000 од.;

марка поштова номінальною вартістю 3,00 грн. – 160 000 од.;

марка поштова номінальною вартістю 2,00 грн. – 80 000 од.;

марка поштова номінальною вартістю 0,50 грн. – 100 000 од.;

марка поштова номінальною вартістю 0,40 грн. – 50 000 од.;

марка поштова номінальною вартістю 0,20 грн. – 50 000 од.;

конверт маркований художній вартістю 2,35 грн. – 250 000 од.

2.3.   Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Україна, м.Хмельницький, вул.Соборна, 75, 29000

2.4.   Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2015 року

3.      Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі:

3.1.   Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про застосування переговорної процедури закупівлі: www. km.court.gov.ua

3.2.   Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №074766, ВДЗ №206(05.03.2015) від 05.03.2015

3.3.     Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №074766, "ВДЗ" №206(05.03.2015) від 05.03.2015р.

3.4.   Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб- порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №081697, ВДЗ №210(12.03.2015) від 12.03.2015

3.5.   Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №094229, ВДЗ №218(24.03.2015) від 24.03.2015

4.      Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 24 лютого 2015 року

5.      Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце): 27 лютого 2015 року, 09-20 год., територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області, кабінет заступника начальника, м.Хмельницький, вул.Соборна, 75, 29000

6.      Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ):   1 900 000,00 грн. без ПДВ (один мільйон дев’ятсот  тисяч гривень 00 копійок)

7.      Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:

7.1.   Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Хмельницької дирекції

7.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 21344146

7.3.   Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, м. Хмельницький, вул. Проскурівська, 90, 29000, тел.(0382)701650, факс (0382)701683

8.      Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 18.03.2015 року, 1 900 000,00 грн. без ПДВ (один мільйон дев’ятсот  тисяч гривень 00 копійок)

9.      Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі

10.    Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель".

Пункт 2 частини 2 статті 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 року № 1197-VII: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на товари, роботи чи послуги, які можуть бути поставлені, виконані чи надані тільки певним постачальником (виконавцем), за відсутності при цьому альтернативи.

11.    Інша інформація:

Відповідно до Закону України від 10.04.2014 № 1197-VII «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон) окремими законами України визначаються особливості здійснення закупівлі  послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів. Закон України «Про особливості здійснення закупівлі за державні кошти послуг поштового зв'язку, поштових марок та маркованих конвертів» від 21.06.2012р. №4997-VI визначає, що закупівля послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів здійснюється шляхом застосування процедури закупівлі в одного учасника відповідно до статті 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель».

Особливості надання послуг поштового зв’язку та діяльності національного оператора регулюються Законом України від 04.10.2001 року № 2759-ІІІ «Про поштовий зв'язок». В статті 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» перелічені виключні права національного оператора, де в тому числі частиною 3 пунктом 1 передбачено виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів і карток, а також виведення їх з обігу.

Також статтею 15 Закону України від 04.10.2001 року №2759-ІІІ «Про поштовий зв'язок» передбачено, що юридична особа, на яку покладається виконання функцій національного оператора, визначається Кабінетом Міністрів України. Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10.01.2002 року №10-р «Про національного оператора поштового зв’язку» виконання функцій національного оператора поштового зв’язку покладено на Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» .

Пунктами 1 та 2 Положення по знаки поштової оплати, затвердженого Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України №388 від 24.06.2010 року, визначено порядок видання, введення в обіг та організації розповсюдження знаків поштової оплати, до яких належать поштові марки, блоки, марковані конверти та картки, а також виведення їх з обігу. Пунктом 2 вищевказаного Положення передбачено, що його дія  поширюється тільки на національного оператора поштового зв'язку, виконання функцій якого покладено на Українське державне підприємство поштового зв'язку «Укрпошта». Таким чином, Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» набуло виключне право на видання, введення в обіг та організацію розповсюдження поштових марок, маркованих конвертів, а також виведення їх з обігу.

Оскільки продаж поштових марок та маркованих конвертів може бути запропонований лише Українським державним підприємством поштового зв’язку «Укрпошта» та відповідно до  пункту 2 частини 2 статті 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель», для здійснення закупівлі зазначених товарів може бути застосована переговорна процедура закупівлі.

Відповідно до п.3 ст.39  Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 року № 1197-VII застосована скорочена процедура закупівлі у зв’язку з нагальною потребою закупівлі поштових марок та конвертів маркованих художніх.

12. Склад комітету конкурсних торгів:

Школьник Л.М. – заступник начальника територіального управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області (голова комітету з конкурсних торгів);

Вірстюк Д.Д. – головний спеціаліст з забезпечення договірної та позовної роботи (заступник голови комітету з конкурсних торгів);

Бабецька В.О. – начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності (член комітету з конкурсних торгів);

Михальчук Д.А. – головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності (член комітету з конкурсних торгів);

Самолюк О.М. – завідувач сектору організаційного забезпечення діяльності судів судової статистики та інформаційних технологій (секретар комітету з конкурсних торгів )  
                                                  
               (прізвища, ініціали та посади членів комітету конкурсних торгів)

 

 

 

 

Заступник голова комітету з конкурсних торгів                                  Д.Д Вірстюк